Jumaat, 26 September 2014

Hampaa :')

Assalamualaikum ,
Lama tak tulis blog kan ? hehee , buzyy sikit :)
hurmm , kalau bukan dekat sini , kat mne lagi nak luahkan segalanya kan :)

                                             DULU SAHABAT , KINI CINTA :')
           Kalau dulu dia sahabat aku , tapi tetiba dia kini menjadi orang yang paling aku sayang , dan takut kehilangan nyaa , setelah aku boleh memerima takdir yang aku kehilangan Hanson , kini dia menggantikan tempat Hanson :') dihaiku .
            Tapi tu lah masalahnya , bila mula cinta tiga segi antara 3 orang sahabat , hummm .. aku tak tau nak buat apa dah , tapi aku ni nak tengok jugak kawan aku bahagia , tapi kenapa dengan orang yang sama ! aduhaii hati ! aku tak boleh ego ,mungkin aku kena korbankan perasaan aku demi orang yang aku sayang ! hmmm ape boleh buat . memang susah , tapi aku kena lakukan jugak , demi sahabat ! Tapi sekuat mna pun akuu , air mata tetap akan mengalir , tipu lhaa kalau aku masih mampu tersenyum bila aku tengok orang yang aku sayang menyayangi orang lain , hummm ,, tapi akuu tak boleh menagis depan diorang , nak tak nak akuu terpaksa tersenyum jugak! memang susah , tapi demi persahabatn aku lakukan . Aku kena jugak korbankan perasaan akuu , .. humm ,, DENGAN TERPAKSA AKU RELAKAN :')

Tiada ulasan:

Catat Ulasan